e-ΕΦΚΑ: Με ένα «κλικ» το νέο σύστημα εξυπηρέτησης πολιτών – Αναλυτικά οι υπηρεσίες

Από σήμερα Δευτέρα 31 Αυγούστου, στο πλαίσιο της καλύτερης εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων, συνταξιούχων και εργοδοτών καθώς και με σκοπό την αποφυγή πολύωρων αναμονών και συνωστισμού στις μονάδες του e-ΕΦΚΑ, εισάγεται νέο σύστημα εξυπηρέτησης των πολιτών με ραντεβού.
Οι συναλλασσόμενοι μπορούν μέσω της εθνικής δικτυακής πύλης (gov.gr) ή του δικτυακού τόπου της νέας υπηρεσίας www.efka.gov.gr/rv, να εισέλθουν με τους κωδικούς Taxis στην νέα ηλεκτρονική υπηρεσία.
Από τη δυνατότητα κλεισίματος ραντεβού εξαιρούνται οι παρακάτω συναλλαγές, οι οποίες παρέχονται αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στους πολίτες που σημαίνει ,ότι δε χρειάζεται επίσκεψη σε υποκατάστημα του e-ΕΦΚΑ για τη διεκπεραίωσή τους:
– Βεβαίωση Α.Μ.Κ.Α (www.amka.gr)
– Έλεγχος Ασφαλιστικής Ικανότητας (www.atlas.gov.gr)
– Ατομικός Λογαριασμός Ασφάλισης (https://apps.ika.gr/eInsuranceStatement/)
– Ευρωπαϊκή Κάρτα Ασφάλισης Ασθενείας (https://apps.ika.gr/eEHIC)
– Βεβαίωσης Προϋπηρεσίας (https://apps.ika.gr/eCertRegistered)
– Αίτημα για κύρια σύνταξη https://apps.efka.gov.gr/atlas/
– Πορεία αίτησης συνταξιοδότησης htps://apps.ika.gr/ePensionApplicationProgress
Δεν υπάρχουν σχόλια