Επιμένει το ΚΤΕΛ Χανίων-Ρεθύμνου στα περί υποκλοπής του μεταφορικού έργου στη Γαύδο
Η εταιρεία ΚΤΕΛ ΧΑΝΙΩΝ ΡΕΘΥΜΝΟΥ Α.Ε. απαντά στα δημοσιεύματα του Εμμανουήλ Τσιγωνάκη,κατοίκου Γαύδου τα παρακάτω:
1) Το ΚΤΕΛ βάσει των Νόμων του κράτους και των αποφάσεων της Διοίκησης υποχρεούται να εκτελεί την τακτική συγκοινωνία στην Γαύδο και να μεταφέρει το επιβατικό κοινό, με το νόμιμο κόμιστρο. Και για το σκοπό αυτό δρομολογεί λεωφορεία στη Γαύδο, εφαρμόζοντας τα νόμιμα και συγκεκριμένα βάσει: α) των διατάξεων του Ν. 2963/2001, β) την υπ’ αρ. 111/8-8-1996 απόφαση του Νομάρχη Χανίων, γ) την υπ’ αρ. 74791/2014 απόφαση του Αντιπεριφερειάρχη Χανίων και δ) το υπ’ αρ. 2088/97/2018 έγγραφο της Δ/νσης Μεταφορών και Επικοινωνιών της Π.Ε. Χανίων.
2) Ο Εμμανουήλ Τσιγωνάκης με ένα τουριστικό λεωφορείο και ένα ιδιωτικής χρήσης όχημα μεταφοράς προσωπικού επιχειρήσεως εκτελεί στη Γαύδο τακτική επιβατική συγκοινωνία και μεταφέρει επιβατικό κοινό στην τακτική επιβατική γραμμή και μάλιστα με κόμιστρο που δεν έχει εγκριθεί από τις Αρχές του Κράτους. Οι ενέργειες αυτές συνιστούν παράνομες πράξεις, διότι σύμφωνα με το Νόμο το μεν τουριστικό λεωφορείο μπορεί να μεταφέρει επιβατικό κοινό, έκτακτων γραμμών δηλαδή εκδρομές και περιηγήσεις οργανωμένες εκ των προτέρων και αποδεικνυόμενες με έγγραφα που έχουν καταρτισθεί πριν την επιβίβαση των επιβατών, δηλαδή να μεταφέρει προσχηματισμένη ομάδα προσώπων και αποσκευών όπως αυτά ορίζονται στο Ν. 711/1977 άρθρο 1.
3) Ο Εμμανουήλ Τσιγωνάκης εκμεταλλευόμενος την αδυναμία της Διοίκησης, να αστυνομεύσει, επαρκώς, την εφαρμογή των νόμιμων και εκμεταλλευόμενος παραδοσιακή συμπεριφορά αυθαιρεσίας, παράνομα εκτελεί με τα παραπάνω λεωφορεία, δρομολόγια τακτικής επιβατικής γραμμής και μεταφέρει επιβάτες που δεν είναι σε προσχηματισμένη ομάδα προσώπων. Μάλιστα το επιβατικό κοινό, εξαιτίας της σχολαστικής μεθόδευσης, άγρας πελατών, δεν γνωρίζει ότι εισέρχεται στα λεωφορεία του, που δεν επιτρέπεται από το Νόμο να εκτελούν αυτό το επιβατικό έργο, εισπράττοντας από αυτούς, το κόμιστρο που αυτός επιθυμεί και ορίζει.
Με τον τρόπο αυτό ο Εμμανουήλ Τσιγωνάκης, παράνομα, εκτελεί μεταφορικό έργο, που δεν του επιτρέπεται και αυτό εξακολουθητικά, επί ζημία του επιβατικού κοινού και του ΚΤΕΛ. Για τυχόν δε ζημιά του Ελληνικού Δημοσίου, εμείς δεν έχουμε λόγο.
Μια συμπεριφορά εμφανώς παράνομη.
Οι Αρχές τελούν σε αδυναμία όπως φαίνεται, να επιλύσουν το πρόβλημα που δημιουργεί, τόσο σε αυτές όσο και στην κοινωνία.
4) Το ΚΤΕΛ εξακολουθεί να διαθέτει στην Γαύδο λεωφορεία, να πληρώνει προσωπικό, αμοιβές, εισφορές, δαπάνες λειτουργίας τους, φόρους κτλ και ο Εμμανουήλ Τσιγωνάκης να εισπράττει μόνο, παράνομα κόμιστρο και παράνομα παραλαμβάνει επιβατικό κοινό που δεν του επιτρέπουν οι Νόμοι, το οποίο έργο υποκλέπτει.
Και ναι μεν λέγεται ότι η Γαύδος βρίσκεται σε απόσταση, πλην όμως η Διοίκηση πρέπει επιτέλους να εφαρμόσει το Νόμο για να προστατεύσει και το αμέριμνο επιβατικό κοινό αλλά και τα μαζικά μέσα μεταφοράς, στα οποία ανήκει, το παράνομα από αυτόν, αφαιρούμενο συγκοινωνιακό έργο.
Και είναι βέβαιο, ότι αυτό που έχει καταφέρει ο Εμμαν. Τσιγωνάκης στη Γαύδο, δεν συμβαίνει σε κανένα μέρος της Επικράτειας. Διότι όλοι οι συγκοινωνιακοί φορείς – Λεωφορεία ΚΤΕΛ – ΤΑΧΙ – Τουριστικά Λεωφορεία, γνωρίζουν, ο καθένας, το έργο που μπορεί νόμιμα να εκτελέσει, όπως αυτό ορίζεται σαφώς στο Νόμο.
Ο ετσιθελισμός και η ανοχή, στην πορεία, δεν αντέχουν. Θα έλθει ούτω ή άλλως η ώρα που θα παταχθεί η παρανομία και η ανοχή και θα επικρατήσει ο Νόμος – που δεν εφαρμόζεται σήμερα στη Γαύδο.
Φυσικά, η αδυναμία επιβολής του Νόμου, δεν δικαιώνει τον αυθαιρετούντα, που τελών παράνομες πράξεις, επιχειρεί με μεγάλο θάρρος να αναδείξει τις πράξεις του και να τις ονομάσει νόμιμες – ενώ γνωρίζει ότι δεν είναι. Όπως αυτό το γνωρίζει και η κοινωνία και οι Αρχές.
5) Είναι απορίας άξιο, γιατί επί δύο χρόνια, το Λιμεναρχείο Χανίων και το Λιμενικό Ταμείο δεν εκδίδουν Αποφάσεις καθορισμού στάσης στο Λιμάνιι της Γαύδου για την μεταφορά του επιβατικού κοινού.
Και είναι απορίας άξιο γιατί δεν εφαρμόζεται ο Νόμος, για την μεταφορά και εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού με τα μέσα μαζικής μεταφοράς και γιατί αφήνεται το επιβατικό κοινό στις εισπρακτικές ορέξεις του Εμμαν. Τσιγωνάκη και έτσι είτε αναγκάζεται να εισέρχεται παράνομα στα Τουριστικά Λεωφορεία του είτε να περπατούν 500 μέτρα, σε ανήφορο, για να πλησιάσουν τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ.
6) Όσον αφορά τις Δικαστικές διαδικασίες, οι ενέργειες θα κλιμακωθούν και θα έχουμε οριστική απάντηση της Δικαιοσύνης και εφαρμογή των νόμιμων, διότι βρισκόμαστε σε Πολιτεία συντεταγμένη, όπου οι Νόμοι θα εφαρμοσθούν και θα ρυθμίσουν την συμπεριφορά του. Καμία Δικαστική απόφαση δεν δικαιώνει τις παρανομίες του.
Ελπίζουμε ότι σύντομα θα κατανοήσει ότι πρέπει να εισέλθει στο πεδίο της νομιμότητας, για να απαλλαγούμε κι εμείς και οι Αρχές και το επιβατικό κοινό και η αυτοδιοίκηση, από αυτή την εμπλοκή.
Χανιά, 26-8-2019
Ο Πρόεδρος και Δ/νων Σύμβουλος


Δεν υπάρχουν σχόλια